آژانس تخصصی شبکه‌های اجتماعی 360 حاصل تجمیع چند مجموعه تبلیغات و مارکتینگ می‌باشد که از سال 1397 آغاز به کار کرده است.

انقلاب شبکه‌های اجتماعی و حضور قاطع آن‌ها در زندگه همه ما بستری شد تا کسب‌وکاهای کوچک و بزرگ از این فضای مجازی غافل نشوند. قطعا همین امر دلیل تغییرات اساسی در ساختار فعالیت ما گردید و باعث شکل‌گیری 360 شد. 

ماموریت ما ارائه راهکارها و خدمات مورد نیاز کسب‌وکارها در فضای مجازی می‌باشد. این آژانس که خدمات B2B را پوشش می‌دهد با همکاری استراتژیست‌ها، کپی‌رایترها، تیم R&D، مدیران اکانت، عکاسان و تصویربرداران، گرافیست‌ها، تصویرسازان دیجیتال، موشن‌گرافیست‌ها، در چند دپارتمان فعال است که عبارتند از:

  • دپارتمان تولید محتوا
  • دپارتمان مدیریت صفحات اجتماعی
  • دپارتمان برندینگ و تبلیغات
  • دپارتمان تحقیقات و توسعه
  • دپارتمان طراحی گرافیک و متحرک

ارائه خدمات منحصر‌به‌فرد و خلاق یکی از ارزش‌های ماست که به هزار‌و‌یک دلیل به آن پایبندیم. پس برای این ارزش پتانسیل موجود در مجموعه 360 کافی ندانستیم و تصمیم گرفتیم در پروژه‌ها با فریلنسرها همکاری کنیم.

تیم 360

مصطفی رضایی‌قلعه
مصطفی رضایی‌قلعهموسس 360 | استراتژیست محتوا
از طریق فعالیت 11 ساله در گرافیک تجاری و فرهنگی با حوزه تبلیغات و مارکتینگ آشنا شد. حضور در مقابل مشتری و چالش‌های برند جذابیت را برای او دو چندان کرد، فضای دیجیتال او را شیفته خود کرد و تعیین استراتژی‌های محتوایی جذاب‌ترین بخش شد. او معتقد است که استراتژیست محتوا بودن، تخصص و تجاربی می‌خواهد که خودش در طی سال‌ها بخشی از آن‌ها را بدست آورده است و سعی دارد دانش بیشتری را در این زمینه بدست آورد.
علیرضا نوایی
علیرضا نواییمدیر دیجیتال مارکتینگ
علیرضا دارای مدرک مهندسی الکترونیک از دانشگاه شهید بهشتی و فوق‌لیسانس مدیریت مهندسی از دانشگاه Uniten مالزی است. در 5 سال گذشته عمده فعالیت او مشاوره کسب‌و‌کار، دیجیتال مارکتینگ و مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری بوده است. قبل از ورود پروژه به دپارتمان‌ها، پرونده شما چند روزی روی میز کار اوست. او موسس شرکت دیجیتال مارکتینگ socila است. دفتر مرکزی این شرکت در استانبول است که به فارسی زبانان ترکیه و دیگر کشورها خدمات مارکتینگ ارائه می‌دهد.
رضا طالبی
رضا طالبیمدیر کمپین‌های تبلیغاتی
رضا ایده پردازی می‌کند. ۷ سال مدیریت شرکت تبلیغاتی، اجرای پروژه‌های بزرگ و اطلاعات کامل نسبت به بازارهای آنلاین و آفلاین، تهدیدها و فرصت‎ها او را تبدیل به یک مدیر تبلیغات حرفه‌ای کرده است. کمپین‌های تبلیغات در فضای مجازی زیر نظر رضا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. زمان‌بندی دقیق و استفاده از امکانات موجود برای کاهش هزینه‌ها از توانایی‌های ارزشمند رضاست که رضایتمندی مشتریان در پرداخت هزینه‌ها را به همراه داشته.
نازنین سعیدی
نازنین سعیدیمدیر پروژه
نازنین در زندگی شخصیش منظم و دقیق است و همین نظم در مسئولیت پذیریش و پیشبرد پروژه‌ها دیده می‌شه. او از حساسیت و نقش مهم مدیریت پروژه در یک مجموعه آگاهه. از زمان دریافت بریف و هماهنگی با تیم‌های استراتژی و تیم‌های اجرایی و در نهایت رسیدن به نقطه امن یعنی پایان کار همیشه حضور داشته. چیزی که ازش لذت می‌بره این بوده که آگاهه موفقیت حاصل از انجام پروژه چه انرژی مضاعفی به مجموعه خواهد داد.
پدرام باباپور
پدرام باباپورعکاس و تصویربردار
پدارم از سال 1381 عکاسی می‌کند و مطالعات حرفه‌ای در زمینه تاریخ عکاسی ایران و جهان داشته. او عکاسی را با دوربین‌های آنالوگ برای پروژه‌های مستند آغاز کرد.با ورود دوبین‌ها و تجهیزات دیجیتال عکاسی وارد صنعت تبلیغات شد. پروژه‌های موفقش در این حیطه او را از دنیای آنالوگ دور نکرد و همچنان در فستویال‌های داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است.
سمیه غفاری بهار
سمیه غفاری بهارموشن گرافیست
سمیه از سال 88 به طور جدی در دانشگاه هنرهای زیبا نقاشی را شروع کرد. در دوره تحصیل متوجه علاقه‌ش به انیمیشن شد و دلیلی شد تا آن را آکادمیک در مقطع ارشد بگذراند. ارتباط نزدیک انیمیشن و موشن‌گرافیک باعث شد که از 5 سال پیش در این زمینه فعالیت حرفه‌ای داشته باشد. انگیزه او در کسب دانش فنی و جدیت در انجام پروژه‌ها تعریف دقیقی از سمیه‌ست.

اگر فکر می‌کنید در 360 می‌توانیم با هم همکاری کنیم، ما منتظر دریافت اطلاعات شما هستیم.

شروع کنید!