ما مدیریت رسانه‌های اجتماعی را به صورت روزانه برای کسب‌‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در تمام صنایع عرضه می‌کنیم. ما با یک استراتژی درست، تولید محتوا می‌کنیم. 
ما با مشتریانمان در طی انجام سفارشات همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که پیام کسب‌و‌کارشان به مخاطبان رسانه‌های اجتماعی منتقل شده است. 
مدیران رسانه‌های اجتماعی ما کمپین‌های کوچک تا بزرگ را ایجاد، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی می کنند. 
ما می‌توانیم برای کسب‌و‌کارهای شما مشاوره، گزارش، تجزیه‌و‌تحلیل و استراتژی به جهت رشد و تعریف جایگاه امن در رسانه های اجتماعی ارائه دهیم. 
ما می‌دانیم که رسانه های اجتماعی چطور کار می‌کنند و چگونه از آنها بر ای کمک به شما استفاده کنیم. همه شما باید این گفتگو را در رسانه‌های اجتماعی شروع کنید.

 

در 360، دپارتمان تولید محتوا همیشه حساس‌ترین بخش محسوب می‌شد. امروز با حضور حدود 30 میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی ( فقط در ایران ) و حجم زیاد محتواها باعث شده تا تمرکز اصلی مجموعه در رسیدن مشتریان به اهدافشان در این بخش باشد. چرا که بی‌شک محتوا شاهراه رسیدن به کاربران است تا به مشتریان تبدیل شوند.

دریافت بریف، برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی محتوا، تولید انواع محتوای ارگانیک ویدئویی و گرافیکی و متنی، بهینه‌سازی محتواهای تولید شده برای موتورهای جستجو، مسیری است که برای کسب اهداف مشتریان طی می‌شود.

تمامی این فرآیندها توسط استراتژیست‌ها، کپی‌رایترها، گرافیست‌ها، ویدئومارکترها، مدیران اکانت، عکاسان و تصویربرداران،موشن‌گرافیست‌ها و تیم تحقیقات‌و‌توسعه به طور خلاقانه و علمی انجام می‌شود.

محتواهایی می‌توانند تاثیرگذار باشند که با استراتژی مشخصی برای کاربر منتشر شود. یکی دیگر از آیتم‌های بسیار مهم در تولید محتوا، این است که وجه تمایز محصولات یا خدمات مشتریان را با سایر رقبا، نشان دهد تا کاربر بتواند مقایسه و انتخاب کند. بنابراین محتواهایی که قادر به نمایش این وجه تمایزها نشوند تیری در تاریکی رها کردند که خسارات مالی و زمانی را برای آن کسب‌وکار به همراه دارد. متاسفانه طبق تحقیقات بیش از 80% محتواها در شبکه‌های اجتماعی بدون استراتژی مشخص انتشار می‌یابند.

اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

بسیاری از کسب‌وکارها معتقدند که توانایی مدیریت صفحات اجتماعی خودشان را به صورت دورن سازمانی انجام خواهند داد.

توجه به این نکته که بخش مهم حضور در این صفحات در ابتدا مرتبط به برندسازی می‌باشد و از ابتدا نمی‌توان انتظار فروش را داشت نوعی سرخوردگی به همراه داشته و به مرور از کیفیت آن کاسته می‌شود. یکی از دلایل اصلی این اتفاقات ناخوشایند تدوین استراتژی درست می‌باشد که داشتن آن نیازمند دانش و شناخت کامل از بازار دیجیتال می‌باشد.در نهایت نتایج حاصل از صرف انرژی انسانی و مالی باعث می‌شود تا ابهت شبکه‌های اجتماعی کمتر شود و از اهمیت بازار دیجیتال در نگاه آن کسب‌وکار کم شود.

عدم آگاهی از قوانین مدیریت شبکه‌های اجتماعی در شیوه بازاریابی، بررسی همیشگی رقباء و غفلت از نیاز کاربران تنها بخشی از موارد مهم هستند که باعث می‌شوند کسب‌وکارها سهمی از این بازار عظیم نبرند.

ما در 360 توسط روش‌های علمی و تجارب بدست آمده، بر اساس استراتژی‌های دقیق جایگاه مشتریانمان را بدست می‌آوریم و سعی می‌کنیم تا جایگاه و سهم آن‌ها را حفظ کنیم.

داده‌هایی مانند نیاز مشتریان، عکس‌العمل آن‌ها نسبت به محصول یا خدمات، وضعیت کنونی رقباء، شناخت فرصت‌ها و تهدیدات بازار دیجیتال جزیی از موارد مهمی هستند که مشتریان 360 دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد می‌شود جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

بهینه سازی موتورهای جستجو همان SEO می‌باشد که مخفف ( Search Engine Optimization)  است.

سئو به تعریف ویکی‌پدیا یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه مورد نظر در وب، در نتایج جستجوی طبیعی یک موتور جستجو است.

اکثر کاربران برای کسب اطلاعات لازم درباره یک محصول یا خدمات را از طریق جستجو در اینترنت کسب می‌کنند. گوگل که به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین موتور جستجو شناخته شده بر اساس الگوریتم‌هایی به وب‌سایت‌ها رتبه ‌می‌دهد. تحقیقات ثابت کرده است که 70% کارابران فقط به لینک اول تا سوم گوگل توجه می‌کنند. اینجاست که هر کسب‌وکاری‌ مایل است در این وضعیت ایدهآل قرار گیرد.

بنابراین برای کسب جایگاه مناسب باید اصول سئو را رعایت کنید. ما به اجرای تکنیک‌های SEO در وب‌سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو می ‌گوئیم.

360 خدمات سئو را در 2 وضعیت ارائه می‌دهد.

  • پروژه مستقل
  • پروژه متمم با دیگر خدماتی که به کسب‌وکارها داده می‌شود
اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

در 360 درجه‌ی اطراف ما اکسیژن وجود دارد که انسان خواسته یا ناخواسته از آن استفاده می‌کند.

ماهیت کمپین‌های دیجیتال 360 نیز به این شکل است و چنین رویکردی نسبت به انتقال پیام کسب‌وکار به مخاطبان را دارد.

مهم نیست که مشتریان در کجای فضای دیجیتال حضور داردند. آنها قرار است از طریق ابزارهای مختلف دیجیتال ارتباط با کسب‌وکار شما را تجربه کنند.

از اصلی‌ترین مزیت‌های کمپین 360 جلب توجه مخاطبان است که باید با استراتژی مشخص به توجهات جهت داد. بنابراین این توجه می‌تواند در راستای معرفی کسب‌وکار، معرفی محصول یا خدمات، فروش و تکرار فروش که در نهایت وفاداری مشتری را به همراه دارد رخ دهد.

ما در کمپین‌های دیجیتال 360 ابتدا پیامی را که مخاطبان به آن علاقه‌مند هستند را در نظر می‌گیریم و بررسی می‌کنیم که مخاطبان ترجیح می‌دهند این پیام را به چه شکلی دریافت کنند! سپس تمام ارتباطات و استراتژی بازاریابی را بر اساس برقراری ارتباط موثر با آن‌ها لحاظ می‌کنیم.

موارد زیر در طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال 360 لحاظ می‌شود:

تهیه بریف مشتری

تحلیل و بررسی بازار رقباء برای طراحی کمپین

تهیه بریف خلاق

تعیین استراتژی‌های کمپین 360 در بستر دیجیتال

شناسایی و تجمیع رسانه‌های مورد نیاز جهت دسترسی به اهداف کمپین

دسترسی به داده‌های کلان برای اجرای کمپین‌ها

اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

طبق آخرین گزارش از فیسبوک به عنوان مالک اینستاگرام، این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام بعد از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است که در ایران این جایگاه برعکس می‌باشد.

به همین منظور توجه کسب‌وکارها بیش از شبکه‌های اجتماعی دیگر به اینستاگرام جلب شده است.

تبلیغات مستقیم در اینستاگرام یکی از آپشن‌های این شبکه اجتماعی است که مورد استقبال قرار گرفته است. قابلیت‌های منحصر به فرد مانند تفکیک کاربران بر اساس جنسیت، رده سنی، کشور، استان و سیستم عامل تلفن همراه باعث شده تا کسب‌وکارها به بهترین شیوه به کاربران خود دست یابند.

به طور کل در تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام می‌توان اهداف از انجام کار را مشخص نمود. به عنوان مثال می‌خواهید نوع و هدف تبلیغ شما آگاهی دادن به کاربران از کسب‌وکارتان باشد یا برای دریافت کلیک برای وب‌سایت باشد یا به دنبال تعامل کاربر با اپلیکیشن، محتوا کسب لید و یا افزایش فروش باشد.

یکی از عوامل موفق در پیاده‌سازی موفق تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام، استفاده از محتوای حرفه‌ای و مناسب است که نباید فراموش شود.

اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

ابتدا تعریفی از برند را ارائه دهیم: برند همان چیزی است که مردم در نبود شما درباره کسب‌وکارتان بیان می ‌کنند؛ نه آن چیزی که شما به عنوان مالک آن کسب‌و‌کار اتعریف می‌کنید.

برندینگ یعنی راه‌ها و روش‌های مختلف انجام شده جهت ارتقاء جایگاه کسب‌و کار بر اساس کالا یا خدمات در ذهن مشتری.

برندینگِ دیجیتال روشی است جهت خلق و مدیریت کسب‌وکار با استفاده از بستر اینترنت و دیجیتال که به منظور ارتباط و بازاریابی صورت می‌گیرد.

برندینگ در جایگاهی قرار دارد که نمی‌توان حضورش را نادید گرفت. بطوریکه هر چقدر برندینگ قو‌ی‌تر انجام شود قطعا بازاریابی موثرتر شکل می‌گیرد و بر خلاف بازاریابی که نوعی تکنیک است، برندینگ یک استراتژی است.

واقعیت این است که برندینگ در فضای دیجیتال به شکل بلند مدت با مخاطبان یا مشتریان در ارتباط است اما بازاریابی در قالب یک برنامه یا کمپین می‌آید و می‌رود. پس با بستری که از طریق برندینگ ایجاد می‌شود، همیشه و بطور مداوم می‌توان آن‌ها را به تعامل با کسب‌وکارتان وا داشت.

مدیران برند مطرح دنیا درباره فضای دیجیتال اینگونه ادعا می‌کنند که:

ما حالا در جایگاهی هستیم که می‌توانیم در حیات خلوتِ میلیون‌ها گفتگو، قدم برنیم. رمز موفقیت ما در تعیین گفتگوهایی‌ است که با آنچه می‌فروشیم مرتبط است.

با پیاده‌سازی برندینگ دیجیتال می‌توان مصرف‌کنندگان را تبدیل به شرکای غیر رسمی برندتان کرد. این یعنی تعامل که شرط اول موفقیت در فضای تجاری است. بنابراین امروزه برندینگ دیجیتال یک انتخاب نیست بلکه برای کسب موفقیت و بقاء، یک باید است.

به طور کلی خدمات برندینگ دیجیتال 360 موارد زیر است:

ایجاد هویت برند در فضای دیجیتال

احیاء هویت برند دیجیتال

طراحی هویت بصری برند

طراحی کتاب برند

پرسونال برندینگ

اطلاعات بیشتر
ثبت درخواست

ما از ابزارهای حرفه‌ای برای مدیریت

شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم.

درباره ابزارها بیشتر بخوانید

ابزارهای درست راه حل درست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

ابزارهای درست راه حل درست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

ابزارهای درست راه حل درست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

راه هایی برای کمک به کسب و کار شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر.

ما اینجا هستم تا در کسب و کار شما تایثر مثبت داشته باشیم.

از طریق ایده های خلاقانه، نوآوری و تاثیر گذار در کسب و کار شما.

شروع کنید!